piątek, 15 sierpnia 2014

Kolejne wyróżnienia...

A dziś przedstawiam kolejne wygrane prace z polimerem w tle...


Znów nasza Ewcia Kajstura zrobiła hiciora!




Hamstercia zapiała jak trzeba.... :-)

Dziewczyny! My też poprosimy o udział w naszych konkursach ! Ktoś musi rozruszać tego kolosa!
Pamiętajcie, że ten blog też nie jest dla profesjonalistów, ale i dla tych , co dopiero chcą spróbować swoich sił w masach!
Postaramy się wam pomagać w miarę rozwoju strony, bo uważamy, że znajdą się wśród was naprawdę utalentowane osoby! Trwają rozmowy ze sponsorami, a i my chcemy dodać coś od siebie!
To od was zależy, jakie uda nam się zdobyć wsparcie.

Lepcie więc, a będzie wam dane !!!  ;-)


A na koniec powiem wam, że i mnie wyróżniono na portalu Kolczykomania.com z moja latającą wyspą na bizuterię dnia. Odbędzie się też dalsze głosowanie, coby przepchać to wyżej... ;-)


4 komentarze:

  1. Dziękuję, dziękuję i gratuluję Tobie Aniu :-)

    Sama nie wierzę, że udało się znowu załapać do grona wyròżnionych.

    Do wyzwania tutejszego z pewnością coś zgłoszę, do 10 września się wyrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego 10 ??? Do końca miesiąca! Koniec , kropka! Mówiłam ci, że nigdy nie wiadomo jak to będzie... Nie oceniajmy się źle, tylko przyjmy do przodu!!!

      Usuń
    2. W sumie racja. Ostatnio tez mialam sie wyrobic i sie nie udalo. Postaram sie na dniach cos zmajstrowac choc zalezne to bedzie w duzym stopniu od tego kiedy moje zakupy dotra.

      Usuń
    3. Lepiej się postaraj, bo będzie mi przykro i będe buczeć w husteczkę!!! Nu, nu !!!

      Usuń

To tylko chwilka, napisz słów kilka :)