piątek, 27 lutego 2015

Cukierki rozlosowane! :)

Witajcie kochani, krewni i znajomi :)
Czas ogłosić wyniki naszego pierwszego Candy !



Zgłosiło się 41 osób. 
Po weryfikacji warunków uczestnictwa i losowaniu... ogłaszamy co następuje:

1. kolczyki od Artystyczne Wariacje otrzymuje nr 22. raeszka
2. naszyjnik od  Kamino70   otrzymuje nr 5. Bea 
3. magnes od VaniLlamaArt otrzymuje nr 24 - Zuzia
4. wisior od Clayman otrzymuje  nr 19. Basia 
5. magnes od Polymeranny otrzymuje nr 20. Natalia
6. broszka od a.m.  otrzymuje nr 13. Anita

Zwycięzcy proszeni są o kontakt w celu ustalenia szczegółów wysyłki modelinamojehobby@gmail.com

Bardzo dziękujemy za Wasz udział w naszej zabawie! :)



9 komentarzy:

  1. o ja biedna nieszczęśliwa a tak w poście brak mi cukru :-), zazdroszczę i gratuluję szczęśliwcom roniąc łzy rozpaczy :-( no nic to poczekam poczekam na następne candy (i tak podobno od słodyczy się tyje :-p )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom :) Dziękuję wam za zabawę. Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ale się cieszę, że te cudeńka będą zdobić moje uszy :).

    Szybciutko wysyłam e-maila :).

    OdpowiedzUsuń
  4. czy ja to ja!????
    jeśli tak to niesamowicie się cieszę!! jupi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że nie za późno na podanie adresu? dopiero sprawdziłam wyniki, napisałam maila.

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy była jeszcze inna Anita czy to chodzi o mnie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Unicatella, wpisywałaś się jako nr 13, czyli to ty. Czekamy na adres!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny dostałyście mojego e-maila, bo zaczynam się martwić czy może moje kolczyki zaginęły gdzieś w drodze :(.

    OdpowiedzUsuń

To tylko chwilka, napisz słów kilka :)